Interactiviteit

Interactiviteit
image03
image05

De interactieve narrowcasting software van Z-channel biedt vele mogelijkheden:

  • Interactief ontwerpen
  • Dynamisch informatiepunt
  • Verkoopondersteuning
  • Interactieve tool om wachttijd draaglijker te maken
  • Trigger-animatie
    Met een trigger-animatie trekt u de aandacht van uw doelgroep door middel van een soort screensaver, die wanneer er een aantal minuten geen gebruik wordt gemaakt van de informatiezuil zal worden geactiveerd.
  • Startpagina
    Wanneer iemand tijdens de trigger-animatie gebruik maakt van de informatiezuil, verdwijnt de trigger-animatie en verschijnt de startpagina. Er toont zich nu een navigatiemenu dat u met Z-channel heeft ontworpen (wij kunnen u hier uiteraard bij ondersteunen). Vanuit hier kan de gebruiker kiezen voor bepaalde button opties, bijvoorbeeld “Verkoop” of “Vragenformulier” etc.
  • Eigen verkoopwebsite
    Wanneer u uw narrowcasting inzet als webshop, kunt u ook gebruik maken van uw eigen website. Uw website kan op de startpagina onder de button “Verkoop” worden vermeld. Wanneer hier op “geklikt” wordt, verschijnt uw website of het relevante deel daarvan om het (informatieve) verkoopproces in gang te zetten.
  • Livestream
  • Enquêtesoftware
    Voor een klant is het ontzettend fijn als hij/zij ook echt gehoord wordt. Dit draagt bij aan een waardevolle relatie met uw klant. Middels enquêtesoftware kunt u bijvoorbeeld een formulier laten invullen of op een interactieve wijze een aantal (keuze)vragen stellen.  Enquêtetoepassingen kunnen eenvoudig met de software van Z-channel worden gerealiseerd. Op deze wijze weet u nog beter wat uw doelgroep beweegt, kunt u uw marketing tools hierop aanpassen, of registreert u bezoekers op uw evenement.
  • Digitale bewegwijzering
    Digitale bewegwijzering, ook wel wayfinding genoemd, is een enorm functionele toepassing van narrowcasting. In grote gebouwen, publieke ruimtes of in de buitenomgeving waar veel mensen komen, is de routing altijd dynamisch. Met Z-channel narrowcasting kunt u uw digitale bewegwijzering eenvoudig aanpassen of zelfs koppelen aan dynamische informatie die uit uw bestaande database komt. Zo houdt u uw routes en plattegronden altijd actueel en begeleidt u de bezoekersstromen efficiënt en persoonlijk. Voor de gebruiker is de digitale bewegwijzering zeer nuttig. Met een klik op de kaart ziet iemand waar hij zich bevindt en waar hij naartoe moet. Wanneer u de content op de juiste wijze afstemt op de doelgroep kunt u naast het verzorgen van een effectieve wayfinding, ook uw omzet verhogen door te verwijzen naar de langs de route gelegen retailers. Digitale bewegwijzering kan bijvoorbeeld worden ingezet bij:
        • Gemeenten
        • Winkelcentra
        • Ziekenhuizen
        • Evenementen
        • Onderwijsinstellingen

Informeer naar onze oplossingen!