Advertising

Advertising

Ook Boomerang zet narrowcasting in

De meeste reclame-exploitanten kiezen nog niet voor narrowcasting als vorm van advertentielogistiek. Het heeft intern wel op de agenda gestaan, businessmodellen zijn al doorgerekend, maar het was nog niet het juiste moment. Inmiddels is het zo ver. De lagere investeringskosten, de functionele flexibiliteit en de innovatieve exposure maken de voordelen overduidelijk.

Z-channel is een uitgebreid narrowcasting-softwarepakket. Het biedt vele mogelijkheden, werkt slim en is eenvoudig bedienbaar. Daarnaast neemt Z-channel de reclame- exploitant zeer serieus. We leven ons in zijn werkwijze in. Speciaal voor reclame- exploitanten hebben we een extra feature ontwikkeld, namelijk narrowcasting-folderplay. Als adverteerder kunt u werken volgens het stramien dat u gewend bent, namelijk met mappen en weeknummers. Alle content van adverteerders wordt in een mapje met weeknummer geplaatst. Z-channel leest dit uit en distribueert dit naar de gewenste Player PC’s met vooraf opgegeven tags.

Bent u geïnteresseerd in narrowcasting en heeft u een specifieke werkwijze? Neemt u dan contact met ons op, wij horen graag hoe u narrowcasting het liefst in uw organisatie zou zien.

Video afspelen

Informeer naar onze oplossingen!